Pizzaovnen til hjemmebrug

Endelig er den kommet, pizzaovnen til dit lille hjemmekøkken. Hvor tit har jeg ikke stået i et pizzeria, ventet på min pizza var, mens jeg beundrede den store pizzaovn, som kan noget som min ovn derhjemme ikke kan. Tilberede en perfekt pizza.

Og nu kan den endelig købes for en overkommelig pris på 799,- hos Coolstuff.dk. Den er godt nok ikke lige så stor som den i pizzeriaet, men til gengæld har den et meget lavt energiforbrug. Faktisk bruger den mindre energi end din konventionelle ovn, da den ikke behøver at forvarme.
Pizzaovnen gør det, som din almindelige ovn ikke gør. Den varmer direkte nedefra, hvorfor pizzabunden bliver gennembagt og sprødt. Samtidig varmer ovnen også oppefra, så både ost og toppings smelter og tilberedes i det rigtige tempo.

Jeg har den ikke selv, men har kun hørt godt om den. Den fungerer lidt som et stort vaffeljern, med den lille forskel, at teflonpladen roterer. Det eneste jeg savner, er stenbunden, så en stenovnspizza får du ikke.

Se flere detaljer på Coolstuff.dk

0 kommentarer:

Faste læsere

Madblogstoppen

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP